فروشگاه تخصصی نرم افزار و سخت افزارهای مورد نیاز مشاغل

0
سبد خرید شما خالی است

فروشگاه تخصصی نرم افزار و سخت افزارهای مورد نیاز مشاغل

0 تومان 0

سبد خرید شما خالی است

راهکار نرم افزار رستورانی فست فود آریا برای رستوران ویا فست فودهای چند شعبه ای و کنترل از مرکز و یکپارچه سازی

ارسال توسط : مدیر / در : 17 دی 1400 /
راهکار نرم افزار رستورانی  فست فود آریا برای  رستوران ویا فست فودهای چند شعبه ای و کنترل از مرکز  و یکپارچه سازی

یکپارچه سازی چیست ؟



نرم افزار انتقال اطلاعات بین شعب چیست(replication)؟ کنترل و سیاستگذاری از یک مرکز چه مزایایی دارد .... میخواهیم راجع به کنترل شعب و مدیریت شعب از یک دفتر مرکزی را توضیح دهیم و از مزایای آن برای مدیران رستوران و فروشگاهها بگوییم . مدیران و حسابدارها و انبار دارها در رستورانهای چند شعبه ای یا فروشگاههای چند شعبه ای برای نگهداری اطلاعات و تصمیم گیری راجع به محصولات و نحوه فروش در هرشعبه و یا میزان ارسال مواد اولیه به هر شعبه نیازمند به یکپارچه سازی هستند تا بتوانند که این اطلاعات را مقایسه کنند .. که این کار با نرم افزار انتقال اطلاعات بین شعب آریا امکان پذیر میباشد و با داشبورد مدیریتی آریا بسیار کاملتر شده و اطلاعات تحلیل کاملی به مدیران این مشاغل میدهد